Skellefteå, here we come

Imorgon är det dags!!
När klockan visar 23.01 imorgon kväll, då sitter det fyra Brynästokiga tjejer på ett nattåg på väg uppåt i landet. Destinationen är Skellefteå Kraft Arena för en match mellan Skellefteå och Brynäs. Tåget tar oss först till Umeå där vi byter till en buss som tar oss sista biten till Skellefteå. Väl framme vid 10-tiden, om allt flyter på, så ska vi försöka hitta något att äta och sen antar jag att vi bara ska strosa runt och "visa upp" oss för stan. Matchen börjar kl 16, så vi har ju ett antal timmar på oss.
Innan vi träder in i arenan ska vi försöka leta reda på vårat härliga Brynäsgäng för att ge dom en liten kick av att vi har tagit oss hela den vägen för deras skull. Men vad gör man inte för detta underbara lag..vi, som är supportrar har ju samma mål som laget, SM-GULD och då gäller det att ställa upp och peppa laget på alla vis man kan. Och nu har vi alltså kommit fram till den här säsongens hittills häftigaste resa. Vi åker ju på egen hand utan supporterklubben och det ska bli så otroligt kul. jag har en känsla av att den här helgen kommer att innebära ett enda stort leende på mina läppar. Det vi hoppas på är så klart att laget blir så taggade av oss att dom spelar som ut Skellefteå som bara den och som grädde på moset, vinner när vi fyra riktiga Brynäsbrudar är på plats!

Jag är så jäkla laddad, så nu vill jag bara åka iväg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0