2011--->2012

Nytt år med nya förhoppningar och förväntningar, ja jag vet att det har gått 5 dagar redan av det nya året..men, nu är det som det är. 2012 skall vara ett år fyllt av roliga saker, bara sånt som får mig att skratta och vara glad. Vissa saker som hände på slutet av 2011 vill jag aldrig mera uppleva och jag vill inte bli påmind om det heller. Tyvärr är väl risken stor att bli påmind varje gång Brynäs spelar mot ett visst lag och varje gång ett visst landskap kommer på tapeten.

Men jag vet att tack vare min allra bästa vän, så kommer vi att göra saker för att glömma och gå vidare, även om det känns svårt just nu...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

kan jag looova !! vi ska göra detta år till det bästa någonsin!



Du och jag Cattis !! <3

2012-01-05 @ 18:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0