Nordby Shoppingcenter

Idag har det varit en riktig shoppardag. Nordby köpcentrum, som ligger en bit ifrån Svinesund, på gränsen till Norge, där har vi varit. Jag var ute efter lite nya kläder, bl a jeans och jag har fått tag på två par. Det var halva priset, så varför inte passa på :). Två par riktigt sköna jeans, men som alltid alldeles för långa. Så jag kan inte använda dom förrän dom har blivit uppsydda. Överdelar fick jag också tag på, två par även här. Fina T-shirts med lila inslag.

En sak som jag har varit ute efter länge, är en lila badrumsmatta (ja, jag vet att det är mycket lila, men jag gillar lila) och idag fick jag äntligen tag på en, riktigt mörkt lila och mjuk som attan. Den blir underbar i mitt badrum!!

På det här köpcentret finns Sveriges största godisbutik, ca 2700 kvm och är man godisråtta som jag är, så gör man ett besök där och inte kommer man utanför dörrarna tomhänt heller.

Nu är det bara en dag kvar här nere och den kommer att innebära skattletning av högsta grad. Vi har ett lager skatter som vi ska hitta imorgon, sen är det resdag hem på fre och jag vet en som kommer att bli riktigt, riktigt glad!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0