Mina tre änglar! Jag älskar er!

Lördag kväll och jag hade ett eftermiddagspass på jobbet. Efteråt skulle världens bästa vän, Alexandra komma till mig och sova över eftersom vi hade lite planer på söndagen. I vanlig ordning skickade jag sms om att jag var på väg hem så hon kunde komma över. Väl hemma är hon inte där och jag frågar om hon är på G. Får svar att hon glömt en sak och kommer snart. Jag åker då upp för att ta av mig jackan och sen återvända ner och släppa in henne. Jag öppnar hissdörren på min våning och ser ett berg av väskor utanför min dörr och fattar totalt noll. Sekunden efter öppnas dörren till trapphuset och ut hoppar Alexandra, Eva och Dan! Jag fick en chock och blev ännu mera konfunderad. Jag kommer inte ens ihåg vad dom sa till mig i det ögonblicket. Det enda jag kommer ihåg var att jag skulle in och byta om, för sen skulle vi iväg någonstans. Läskigt, men samtidigt så jäkla häftigt! Ingen har någonsin gjort något liknande för mig. Jag fick inte se vart vi skulle, så jag satt och blundade i bilen och tittade sen upp utanför MAX. Jag var fortfarande i chock så jag var inte hungrig, men en glass blev det!
Sen var det dags att åka hem till mig igen och spela NHL 12- turnering och se film och bara umgås och ha en riktig myshelg tillsammans. Klockan var 04 när vi gick och lade oss.

På söndagen vaknade vi vid 10-tiden, men drog oss till framåt 11. Dags för lite NHL och snack och mys innan det var dags att åka och spela bowling. Tre omgångar hann vi med och det var så kul, dock var inte strikearna på min sida den här gången heller, men vad gjorde det, när motståndarna är ens bästa vänner!! Efter bowlingen var det dags för middag på hemligt ställe, vilket visade sig vara Kungshallen. Där hade jag aldrig varit innan. Så jäkla mystisk och härlig helg, där mina vänner bjöd mig på allt, jag skulle bara vara drottning i två dagar!

Det här var en helg som dessa tre underbara vänner hade planerat för mig efter att jag har haft ett år av mycket sorg och de ville visa att det finns för mig för all framtid!

Tack underbara ni för den här helgen!!! Ni är mina änglar! Jag älskar er och ni finns föralltid i mitt hjärta!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0