Dala-tripp

I morse när klockan var 7.50 åkte jag till Leksand, som var mitt första mål, för att hälsa på Dan, samt lämna hans skor som han glömde hos mig sist han var här. Jag var framme strax efter halv tio. Vi spelade playstation och "vårat" lag i ehm. Tiden går fort när man har roligt och snabbt blev klockan närmare 13 och Dan skulle iväg och jobba. Jag skulle vidare på min tripp och släppte av Dan vid skolan han jobbar på, eftersom det ändå var på vägen.
Jag ställde in fören på Borlänge och Kupolen och efter ca 40 minuter var jag framme. Jag irrade runt och upp och ner i drygt 1 ½ timme innan jag bestämde mig för att det var bra. Jag fick tag på det jag skulle i klädväg så jag är riktigt nöjd med min dala-tripp. Får se när det är dags för en ny omgång med "vårat" lag...

Kommentarer
Postat av: Eva Andersson

ja hoppas dan fixar ett ehm spel till mig med dom nya spelarna som finns i årets lag. roligare att sepla då när man har dom nya spelarna med ju

2009-11-14 @ 09:42:53
URL: http://bifeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0